NPark

11.10.08

最近的自豪

前阵子为一位朋友的曲谱上了词。得了许可,现在可以post在部落格上了。请多多指教。

思念发炎

今夜细雨纷飞
我的心好累
窝在被窝里喝你爱喝的咖啡
没有你在身边我欲哭无泪

一起走过的岁月
如过眼云烟
失去了的温暖让我失眠好多夜
曾讨厌的烟味如今却让我想念

#谁体会
思念
在发炎
爱情
已走远
伤了的心难复原

咖啡香
烟草味
是否
就这样
永远
不再出现#

#心淌血
谁理会
思念
在发炎
爱情
已走远

咖啡香
烟草味
是否
就这样
永远
不再出现#

今夜细雨纷飞
我的心好累
与你走过的岁月闹过的是非
是否就这样慢慢地沉淀

一起走过的岁月
如过眼云烟
雨后的彩虹如曲终人散的夜宴
阳光依然在前方让我看见明天

3 Comments:

At 10/14/2008 11:47 pm, Blogger winterwhale said...

congrat hoh... so when can listen the new song leh... must post it up also...
important is the music suit the lyric also... for me, it is a good lyric, but bit flat... simple maybe is good, maybe is not. Good try and really can be proud of ..hoho
ganbatte ne...

 
At 10/15/2008 4:37 pm, Anonymous Anonymous said...

Keep it up...Not bad for your first time effort...But, need more Uumb...to have more impressive feeling....

 
At 10/19/2008 10:32 pm, Blogger dragonfly said...

okie okie...will ganbatte for it...well, have to watch more love story movies, or read more novels liao....to be more participate in the feeling =)

 

Post a Comment

<< Home